Nu kör vi igång Ledarskapsutbildningen!

I måndags (18/11) kickade vi igång vår nya ledarskapsutbildning i samarbete med Moderna kompentenser och närliggande branschföreningar. Ledarskapsutbildningen är ett initiativ som har startats för att stärka företagande och personlig utveckling i branschen samt påbörja ett nätverkande mellan medlemmar och närliggande branschföreningar.

Det var utbildningens första del av fyra och temat löd ledarrollen. Alla fick dela med sig av sina egna ledarerfarenheter vilket gav upphov till en mängd intressanta diskussioner. Vi är mycket imponerade av allas prestation hittills.

Några kommentarer från våra ambitiösa deltagare…
”Lätt att hänga med och inte tappa tråden trots heldag
”Nyttigt att dela med sig av erfarenheter mellan olika företag och branscher”
”Mycket information att processa och bearbeta”
”Goda mackor ;D”

Är du intresserad av att delta i framtida ledarskapsutbildningar? Nästa utbildningstillfälle är i januari och mars. Läs gärna kursbeskrivningen och kontakta oss på kansliet om du är intresserad så berättar vi mer.