Samköpsgruppen hjälper dig att hålla nere kostnader

Bränsle, hotellnätter, telefoni, kontorsmaterial, kläder och verktyg. Medlemmar i Mobilkranföreningen har per automatik tillgång till Samköpsgruppens rabatterade priser.

– Vi har rabatter på alla större utgifter som ett mobilkranföretag har i vardagen. De kan sänka kostnaden på upp till 30 000 kronor per individ och år, säger Kenny Strömberg vd på Samköpsgruppen.

Det är en relativt omfattande lista med företag där Samköpsgruppen i dag har avtal. Vad gäller exempelvis bränsle så kan personal få samma förmånliga pris som de kan nyttja även privat.

– I takt med att vi växer stärker det också vår möjlighet att förhandla. Jag märker av ett större intresse bland säljande företag att vilja teckna avtal med oss. Det förstärker vår möjlighet att förhandla fram än bättre villkor.

Centrala avtal för lokala företag

Samköpsgruppen samlar köpkraft och nyttjar den för att förhandla fram lägre priser till de som är anslutna. Senast i raden av rabatter är telefoni.

– Vi har precis fått klart avtal med Tele2 som slår det mesta på marknaden vad gäller telefoni och bredband. Tyvärr kan jag inte redogöra priser i offentliga kanaler men det är värt att kolla upp.

Har ett företag redan rabatter men vill ansluta sig till Samköpsgruppens avtal gör man det enklast genom att kontakta Kenny Strömberg eller Emil Strömberg.

– Var aktiv. Det är mitt råd. Det finns pengar att hämta. Hör av dig. Jag hjälper gärna till. Mobilkranföreningens medlemmar är viktiga.

Ta del av Samköpsgruppens rabatter för mobilkranföretag: www.samkopsgruppen.se.