Mobilkran i hög fart

Nytt i företagande- och framtidsutskottet

Mikael Clefberg från Aros Mobilkranar leder tillsammans med Lars Hagstrand från Havator, ett av föreningens mest spännande utskott, företagande och framtid.

Utskottet har verkat i bakgrunden under en tid, bland annat genom engagemang i de regionala medlemsmötena och genom den nya och uppskattade ledarskapsutbildningen som lanserades hösten 2019.

Ser du en framtid i branschen, med både bekymmer och tillförsikt? Här har du en möjlighet att dela dina funderingar om hur vi som bransch kan utvecklas och bli mer konkurrenskraftiga, hur vi själva stakar ut riktningen istället för att knuffas åt sidan av andra och blir än mer affärsmässiga och attraktiva för just de medarbetare vi vill ha och behålla.

Tveka inte att höra av dig till Mikael Clefberg, Lars Hagstrand, eller kansliet om du är intresserad av att delta i det nya utskottet företagande och framtid.