Nya kontaktpersoner hos Brim

Mobilkranföreningen har sedan en lång tid ett samarbete med försäkringsmäklaren Brim.

Genom en grupplösning kan föreningens medlemmar teckna en mäklarupphandlad försäkring. Försäkringslösningen omfattar dessutom rådgivning i försäkringsfrågor och ett skadeförebyggande program.

Brim deltog med hela fyra personer på föreningens vårmöte den 3 juni och presenterade aktuellt från försäkringslösningen. Monika Sjödin som länge varit föreningens huvudsakliga kontaktperson, meddelade vid vårmötet att hon går vidare till nya uppdrag. Per Borg, föreningens kontaktperson sedan många år kommer att fortsätta som tidigare. Nya kontaktpersoner som presenterades vid vårmötet är Fredrik Andersson och Viktor Sjödin. Båda har en mångårig bakgrund som försäkringsmäklare hos Brim från olika branscher inom byggsektorn.

Vi välkomnar de nya kontaktpersonerna och önskar Monika lycka till i framtiden.

Kontaktuppgifter till Brim
E-post: mobilkran@brim.se