Krandagen bygger relationer och blickar in i framtiden

Mobilkranföreningen samlades till årsmöte 22-23 mars. Medlemmar och partners gjorde en djupdykning i makroekonomi och fick med sig konkreta verktyg om vad man bör tänka på i det enskilda företaget och i affären. Även villkoren för dispenstransporter diskuterades flitigt under dagen.

Krandagen bygger relationer

Hör röster från både medlemmar och partners som sammanfattar intryck av årets Krandag: ”Fantastiskt nyttigt”.

När kranbranschen blickar in i framtiden

Priser, kundkrav och miljö – hör röster från Krandagen som reflekterar över de viktigaste frågorna och utmaningarna för mobilkranbranschen.

Tack till alla som deltog och bidrog till att göra detta årsmöte till en framgång! Tillsammans fortsätter vi att driva och utveckla Mobilkranföreningen för att möta framtidens utmaningar och möjligheter. Ser fram emot fortsatt samarbete och för en framgångsrik bransch!