Höstresa till Tyskland och Nederländerna

Medlemmar och leverantörpartners är varmt välkomna till Mobilkranföreningens branschresa, torsdag-söndag den 9-12 november 2023, till Wilhelmshaven i Tyskland samt Emmeloord och Amsterdam i Nederländerna.

Vi är inbjudna till flera högintressanta studiebesök längs en trevlig rundtur i egen hyrd buss under tre dagar, med start från Hamburg och avslut i Amsterdam.

Under lördagen upptäcker vi Amsterdam och kopplar av med en lunchkryssning på kanalerna. Under hela resan kan du se fram emot smakfulla restaurangbesök och trevlig samvaro med branschkollegorna.

Anmälan

Inbjudan med anmälningsblankett har skickats till föreningens kontaktpersoner hos medlems- och partnerföretagen. Kontakta oss på kansliet om du inte fått inbjudan.

Sista anmälningsdag är 1 oktober.

Har du frågor om höstresan, är du välkommen att kontakta Mobilkranföreningens kansli, på e-post info@mobilkranforeningen.se eller telefon 08-400 268 90.