Snart ses vi på vårmötet 3 juni

På fredag den 3 juni ses vi på Mobilkranföreningens vårmöte som i år äger rum på Hotell Blique by Nobis i Stockholm.

Äntligen är det dags för Mobilkranföreningens första fysiska medlemsmöte på länge. Vi ser fram emot en trevlig dag där vi förenar nytta med nöje!

Kl. 9.00 samlas vi vid Solvallas huvudingång för ett besök på Svenska Maskinmässan. Läs mer om mässan och skriv ut din fribiljett på www.maskinmassan.se.

Foto av: Svenska Maskinmässan

På eftermiddagen kl. 13.00 inleds konferensen på hotellet.

Hitta till hotellet
Blique by Nobis
Gävlegatan 18
113 30 Stockholm

Har du frågor om din bokning?
Kontakta gärna oss på kansliet om du har några frågor om din bokning. Vi nås på info@mobilkranforeningen.se eller 08-400 268 92.

Konferens och årsstämma
Under eftermiddagens konferens kommer vi bland annat prata om trafikfrågor, maskinkalkylatorn, försäkringsfrågor, juridisk medlemsrådgivning samt förmånliga inköpsavtal.

Föreningens årsstämma äger rum kl. 16.00. Kallelse och handlingar till stämman har skickas ut med e-post till samtliga medlemsföretag.

Hjärtligt välkomna!