Jörgen ser fram emot att träffa kollegor på höstmötet

Den 9 november har Mobilkranföreningen höstmöte på Stadshotellet i Västerås. En av alla som har anmält sig är Jörgen Holmgren, LL Kranar i Karlstad.

– Jag tycker att branschorganisationen har löst det bra genom att haka på Samköpsgruppen och AD bildelar med Kågered Racing. Det i kombination med att Gallagher kommer och uppdaterar oss kring försäkringar.

Jörgen ser fördelar med träffen och Mobilkranföreningen:

– Mobilkranföreningen är vårt verktyg för att förbättra villkoren för kranföretag. Föreningens mål är att göra vår vardag drägligare. Den är till för oss. Vi bestämmer hur stark den ska vara. Det gör vi genom att välja medlemskap.

Mötet är en viktig plattform för att uppdatera sig om föreningens arbete och för att förenkla vardagen som företagare inom mobilkranbranschen. Både nuvarande medlemsföretag och företag som är nyfikna på att bli medlemmar är välkomna.

– Jag ser fram emot att nätverka. Jag hoppas att få träffa många vänner den 9 november.

Läs mer och anmäl dig här.