Välkommen till Krandagen 2020!

Vi hälsar dig som medlem och partner i Mobilkranföreningen varmt välkommen till Krandagen med årstämma som hålls den 24 april på Downtown Camper by Scandic i Stockholm.

Krandagen är årets bästa tillfälle att uppdatera dig i vad som är aktuellt i branschen, träffa kollegor och få nya affärskontakter. Du vill inte missa detta. Som vanligt är även respektive hjärtligt välkomna.

I år är vi på Downtown Camper by Scandic, centralt i Stockholm på Brunkebergstorg 9. Ett nytt hotell med ett spännande koncept för inspiration och samarbete. Hotellet har även ett spa med magnifik utsikt och shopping och barer bara ett stenkast bort.

Det kommer att vara en lättsam dag i 50-års jubiléets anda med fokus på diskussioner från de regionala nätverken. Dagen hålls även i samband med föreningens årsstämma.

Preliminär agenda

10.00 – 13.30 Studiebesök med lunch
13.30 – 17.30 Konferens, gruppaktivitet​ och årsmöte
17.30 – 19.30 Egentid och fördrink
19.30 – 23.00 Middag och prisutdelning

Anmälan

Vi behöver din anmälan så snart som möjligt men senast den 15 mars, därefter är anmälan bindande.

Anmälan görs här: https://magnetevent.se/Event/krandagen-2020-36763/

Kontakta gärna kansliet om du har några frågor.

Hjärtligt välkommen!