Regionmöte i Borås 12 januari

Torsdag den 12 januari, håller Mobilkranföreningen ett medlemsmöte för region väst i Borås. På regionmötet vill vi informera om de frågor föreningen arbetar med just nu och samtidigt fånga upp synpunkter från alla medlemmar.

Tid och plats
Vi samlas torsdag 12 januari, från kl. 16:30, men det går bra att ansluta senare.

Mötet hålls på Scandic Plaza, Allégatan 3, Borås.

Vi inleder med en genomgång av aktuellt från föreningen och styrelsen, på ämnen inom försäkring, dispenser och vägning, utbildning mm. Senare förflyttar vi oss till hotellets restaurang för fortsatta samtal under en gemensam middag.

Anmälan
Anmäl din medverkan till Mobilkranföreningens kansli på info@mobilkranforeningen.se.

Vi ser fram emot att träffa medlemmar från region väst i Borås!

Är du intresserad av regionmöte i din region? Kontakta Mobilkranföreningens kansli eller någon i styrelsen.