Mobilkranföreningen firar 50 år!

Fredagen den 10 maj hälsar vi dig välkommen till vårmöte med Mobilkranföreningens årsstämma på Hotell Kung Carl i Stockholm.

Vi inleder dagen med gemensam lunch i restaurangen kl.13:00, fortsätter med konferens kl.14:00-17:00 och avslutar kvällen med en trerätters jubileumsmiddag i festvåningen kl.19:00.

Hotell Kung Carl är ett familjeägt hotell med hög mysfaktor, bästa cityläge precis vid Stureplan och du har bra shopping, caféer och restauranger, ett flertal muséer och Sturebadets SPA helt nära. Humlegården, Djurgården och Kungsträdgården ligger på gångavstånd. Det finns alltså en hel del att utforska, även för medföljande gäster.

Vi återkommer inom kort till medlemsföretag och leverantörspartners med mer information om konferensens innehåll och anmälningsblankett.