Save the date – Krandagen 24-25 mars

Den 24-25 mars 2023 är det äntligen dags för Krandagen, ett tvådagarsevent för medlemmar och partners i Mobilkranföreningen, som detta år äger rum i Stockholm.

Nu är det äntligen dags för Krandagen igen, som detta år sträcker sig över två dagar. Ett unikt event för vår bransch, exklusivt för medlemmar och partners i Mobilkranföreningen. Krandagen är årets bästa tillfälle för dig att uppdatera dig i vad som är aktuellt i kranbranschen nu och framåt, träffa kollegor och knyta kontakter.

Ellery Beach House i Stockholm

Årets Krandag äger rum på Ellery Beach House, längst ut på Lidingö vid vackra Elfviks udde. Ellery är en modern retreat som inspireras av 60- och 70-talet, i ombonade, varma miljöer.

Medföljande är varmt välkomna och kan med fördel ta del av de aktiviteter och härliga miljöer som Ellery erbjuder.

Program

Krandagen blir detta år ett tvådagarsevent, som inleds på fredagseftermiddagen den 24 mars, sträcker sig över lördag den 25 mars och avslutas med en festlig middag på lördagskvällen.

Mobilkranföreningens årsstämma äger även rum i samband med Krandagen den 25 mars.

Se även fram emot ett studiebesök, minimässa med våra leverantörspartners och en hemlig gäst.

Anmälan

Anmälan öppnar i slutet av januari. Inbjudan med mer information och anmälningsformulär skickas då till kontaktpersoner hos medlems- och partnerföretag.

Det kommer att finnas möjlighet till övernattning två nätter från fredag den 24 mars till söndag den 26 mars.